RSS

Een fiets uit vroeger jaren in Oene…..

12 jul

 

We fietste door het plaatsje Oene daar zag ik bij een plaatselijke fietshandelaar deze fietsen tegen de muur staan……Ik sprong van mijn fiets en pakte mijn camera om een kiekje te maken.

Wat een klim moest je vroeger maken om op zo`n hoge fiets te komen. Daar kwam vast wel de hulp van een ander of een muurtje bij kijken. Wist je trouwens dat het de rijke mensen waren die heel statig op zo`n fietst door de stad reden?

 
 

Tags: , , , , , , ,

3 Reacties op “Een fiets uit vroeger jaren in Oene…..

  1. fotografie54

    12 juli 2012 at 21:50

    Heel bijzonder dat ze deze fietsen weer gaan maken hoor. Het lijkt mij inderdaad heel lastig om erop te komen, zeker als je een neutje op hebt….hahahaha!

     
  2. natuurfreak

    13 juli 2012 at 22:25

    Ze zien er echt spiksplinternieuw uit..wie krijgt het in zijn hoofd om hier een ritje op te maken of was het misschien een reclamestunt

     
  3. anne guérin

    6 mei 2013 at 17:48

    He,
    mijn zoon zoek reeds lang zo’n fiets.
    Weet jij nog waar die winkel zich bevindt?
    Je mag mij gerust mailen :
    Mvg, Anne

     

Geef een reactie

 
Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 85 andere volgers

