Geplaatst in Geen categorie

Een nieuw begin………

Een nieuw begin...

Na een paar jaar stilte begin ik toch weer met mijn weblog…..

Na mijn ergenissen van  spaces via msn, en mijn besluit om te stoppen met mijn weblog op 16 augustus 2006 pak ik vanaf vandaag de draad weer op…

Gelukkig heb ik mijn space weblog overgezet (evenals mijn “wandelspinsels” weblog) ik vond het toch wel heel erg jammer om zomaar alles te verliezen…

Aan mijn weblog “wandelspinsels” heb ik afgelopen maanden veel gewerkt en daardoor is het gebruik van mijn nieuwe omgeving eigen geworden….

Geef een reactie

