Geplaatst in spinsel

Zoveel te doen….

 

Ik heb nog zoveel te doen……maar er komt zo weinig uit mijn handen…..de laptop is vandaag heel aantrekkelijk voor me…

Zondagmiddag vier ik mijn  verjaardag…..dus boodschappen doen…..huis aan kant……de tuin is gelukkig al netjes gemaakt door manlief……dochter komt logeren dus logeerkamer mag wel even gelucht en gestoft worden….and so on.

Wanneer kom ik nou eens met mijn kont van die luie stoel af…..het gebeurt allemaal wel…..maar altijd op het laatste moment…..herkenbaar?

Luilak

Een gedachte over “Zoveel te doen….

Geef een reactie

