Geplaatst in Geen categorie

The day after…..

O, wat was het super gezellig en wat een schitterend weer was het gisteren op ons feestje. (mijn man en ikke zijn samen op dezelfde dag jarig!!)

Zo rond de 35 man, vrouw en kindvisite had ik in mijn zonnig, uit de wind zittend achtertuintje….Het was super gezellig met alle mensen om me heen die ik lief heb! Er is genoeg gedronken en gegeten, we hadden nog over zelfs….

Om tien uur in de avond ging de laatste weg, ……wij ploften neer op onze bank, we hebben heerlijk nagepraat en nagenoten, daarna naar bed want de wekker gaat weer zo rond 6 uur!!

Vanmorgen kwam ik beneden; oef…. de afwas staat er nog…. de vloer moet nodig… het toilet natuurlijk ook….alles schreeuwt om aandacht…..maar ik ga toch braaf naar werk…want ik heb vandaag een afspraak met staan saaie 2 heren van het archief…..

14.00 uur, ik ga nu naar huis om mijn huisje de broodnodige aandacht te geven en…….om alle sporen van al dat bezoek uit te wissen!!

Geef een reactie

