Geplaatst in Doodsangst, Heel veel houden van....

Knikkende knieen….

Vanochtend 10.05 uur, met knikkende knieen ging ik de trap af, en ik liet mijn man achter op het dak….

Gisteren; Onze dakkapel met kunststof kozijn was aan een wasbeurt toe….ik wilde de ramen binnen en buiten zemen. Dat is zo handig met de naar binnendraaiende ramen….maar ik schrok van de buitenzijde…..die was smeriger dan ik dacht….dus manlief opgetrommeld ….die is het gewent om dagelijks….het dak op te gaan…..Miek ik doe eerst de buitenkant, inclusief het kozijn aan de buitenzijde….en dan mag jij op het toneel verschijnen om de ramen aan beide zijde te doen….

Zo gezegd, zo gedaan en vanochtend vroeg toog manlief met emmer en sopje naar de zolder……Ik hing ondertussen nog snel en wasje op….Miek, ben je er nog?….wil je de emmer aangeven…..ja natuurlijk dat doe ik wel even…..ik geef de emmer aan…. en ik zie dat hij een aantal dakpannen heeft weggehaald…..om vastigheid te hebben bij zijn schoonmaakklus….zoals altijd vindt ik doodeng om mijn man te zien lopen op de dakpannen…..”doe je voorzichtig, kijk uit”…..”Miek, donder op naar benee”…..

Met knikkende knieen ben ik uiteraard heel snel naar benee gegaan……ik kan er echt niet tegen in gedachten zie ik hem een doods smak van een paar meter naar benee maken….Dus ik heb de fiets gepakt voor een paar boodschapjes……en heb mijn man achtergelaten op het dak…….

2 gedachten over “Knikkende knieen….

Geef een reactie

