Geplaatst in Doodsangst, spinsel, Werk en zo.....

BHV-oefening op werk…

Hij of zij komt weer vanmiddag…er wordt weer een oefening gehouden….ik loop als facilitair medewerker dagelijks meerdere keren door het pand…ik ben al op mijn hoede…straks ineens kom ik hem of haar tegen….en dan schrik ik me weer een hoedje…bloederige taferelen zal ik aanschouwen….iemand die van de trap is gevallen met een vreselijke beenbreuk….of iemand lijkwit hangend over een tafel…..diverse hoofdwonden….een bloedspoor op de grond…..

Ons Lotus slachtoffer is weer binnen…..

Een gedachte over “BHV-oefening op werk…

Geef een reactie

