Geplaatst in grapje, kleur, smaakpupillen, verbazing, verse groenten

Verliefd stelletje

Verliefd stelletje

 

Wilde ik mijn avondmaal gaan maken…….ik had een heerlijke bos wortelen gekocht…..zie ik daar dit verliefde stelletje…….tja wat doe je dan……een foto maken!

(ps de wortels waren lekker)

2 gedachten over “Verliefd stelletje

  1. gelijk heb je Annemiek, het is ook een bijzondere foto geworden Chapeau!!!! wens je een heel fijn weekend…

    ik doe het een beetje rustig aan… als alles goed gaat krijg ik aankomende week de nieuwe grotere acculader lader…deze die ik nu heb is te licht voor de capiciteit van mijn accu´s… Tschaudi lieve groetjes van mij Gerti

Geef een reactie

