Geplaatst in gedachtte, inzicht, spinsel, vrije tijd

Afspraken, verplichtingen en geen zin hierin…..

 

Tijd voor mezelf.....
Tijd voor mezelf.....

Je hebt van die weken dat je agenda vol staat met van alles en nog wat……(te)veel in een week……en dan allemaal nog na werktijd……waar ik alleen bij het idee al behoorlijk last van kan krijgen…..knipafspraak, is welliswaar thuis maar toch……. (kids komen ook knippen en gezellig mee eten) ……een wandelafspraak met een ex-collegaatje…….leuk mens maar toch….de caravan moet nog opgehaald worden bij de caravanboer……die komt niet vanzelf deze kant op maar toch (zo`n caravanmover is nog niet uitgevonden, ha,ha een die je op afstand opdracht geeft om vanuit de stalling hierheen te rijden….wat zullen de mensen gek op kijken, een caravan die in zijn eentje over de weg, naar zijn baasje rijdt….)  ……and last but not least….een bezoek aan de pedicure……heerlijk als ik dan weer naar huis ga, loop ik op wolkjes…..maar toch……

Gelukkig lossen dit soort spinsels waar ik me van te voren zo druk over kan maken vaak weer als vanzelf op…….de wandelafspraak werdt vanochtend afgezegd door ex-collega………heerlijk dat geeft weer lucht……de pedicure zegt de afspraak van donderdagavond af….. en ik mag Joepie vrijdagochtend vroeg komen……he, he uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed…..geeft ook weer lucht. Tijd voor mezelf…

2 gedachten over “Afspraken, verplichtingen en geen zin hierin…..

  1. met recht hersenspinseltjes hihihi…maar oh zo herkenbaar…maar het is heerlijk omdaarna aan je reis te beginnen… maar ja éénmaal in de auto beginnen de rateltjes daarboven weer te werken… heb ik gas wel uitgedraaid …heb ik de planten wel water gegeven …en zo veel kleine dingetjes meer..ik ga zo dadelijk treinen , ben nu 3 x naar de schuur gereden met mijn rolstoeltje… alles staat in het mandje mijn statief hangt aan het stuurtje de tas voorzien van broodjes fruit en drinken staan op de voetenplank… nu nog ff door het huis …en dan gaan wij er vandoor… wens je een hele fijne vakantie tijd en kom met mooie foto en belevenissen weer thuis…ik kijk er al naar uit bye bye zwaai zwaai je WP vriendin Gerti

Geef een reactie

