Geplaatst in blijdschap, kleinkind, nieuwe ervaring, Oma worden, opwinding, tuttelen, verwennen, wondertje

Ik word oma

Mijn oudste dochter heeft ons laatst op onze verjaardag verteld dat ze in verwachting is! Een mooier verjaardagscadeau hadden we ons niet kunnen wensen….. wat een heerlijk nieuws…..wat een ontzettende leuke nieuwe ervaring wordt dit voor ons!

Een paar dagen later belde ze me op werk…..ze was bij de verloskundige geweest…..ga maar even zitten mam (bij mij gingen meteen de alarmbellen rinkelen….zal het…) de verloskundige maakte een een echo…….we zijn zwanger van een tweeling!

Nadat ik de telefoon ophing heb ik in mijn kantoortje even heel stil in mezelf gezeten……met tranen die daarop volgde…..
Ik voelde blijdschap en dankbaarheid omdat zij zijn uitverkoren om papa en mama van een tweeling mogen worden.
 
Het is al zo bijzonder dat mijn moeder, en ook ikzelf een tweeling op de wereld mocht zetten, en dat mijn oudste dochter deze ervaring nu ook mag gaan ervaren. De geschiedenis herhaalt zich….Met elkaar hopen we op een goede zwangerschap en twee hele mooie kleinkindertjes! Twee kleine wondertjes……

5 gedachten over “Ik word oma

  1. Proficiat aan de nieuwe grootouders! Er is niks zo mooi als groot-ouder worden. En nu heb je zelfs een tweeling om extra te verwennen. Ik wens de ouders en grootouders een mooie tijd toe. Geniet ervan.

Geef een reactie

