Geplaatst in avontuurlijk, blijdschap, kleinkind, nieuwe ervaring, Oma worden, opwinding, tuttelen, wondertje

Even voorstellen……dit is Kees

Kees de tweeling wandelwagen

Ik heb zaterdag een hele leuke dag gehad met mijn zwangere dochter, we zijn samen naar de Baby Dump geweest. Na 27 jaar wilde ik wel weer eens koekeloeren wat er zoal tegenwoordig te koop is op babygebied. Dochterlief heeft inmiddels al wat tweelingspulletjes tweedehands op de kop kunnen tikken waaronder bovenstaande kinder/wandelwagen……die zagen we dus ook in die winkel staan……ik kon het niet laten om daar even een klein proefritje mee door de winkel te maken…..leuk, wel wat breed…….maar wel heel stevig!

Zie je me al gaan? Ik wel…..

4 gedachten over “Even voorstellen……dit is Kees

  1. Goedemorgen as. Omi vanaf nu zal ik je maar Omi noemen… wen maar vast aan die naam… enneh wat die kinderwagen betreft hetzal je goed staan vol trots je kleinkinderen in super stoere mooie wagen rond te rijden….ach… en die kleine frutseltjes van kleertjes zo vertederend en lief…dank je wel nog voor je lieve mailtje …een mailtje volgt . dikke knuffel van mij voor jou Omi en doe je dochter de groetjes lieve groetjes van mij

Geef een reactie

