Geplaatst in Niet in balans zijn, Werk en zo.....

Druk bazinnetje

Mijn collega is al 3 weken op vakantie…..en hij zal pas over 2 weken zijn facilitaire werkplek weer opzoeken…..(ja, of hij nou wilt of niet)…..zodoende heb ik het na mijn 2 heerlijke weken in France…..het alleen nog maar druk, druk en ontzettend druk gehad…..van maandag tot en met donderdag…..van 7 uur tot en met half 4…….gisteren voor overleg naar Den Haag geweest, en morgen overleg in Hoofddorp……en al die calls die binnenkomen……soms werk ik nog wat langer door……ik ben niet zielig want iedereen heeft recht op zijn vakantie….maar ik vind het nu wel genoeg eigenlijk…..pfff….nog even doorbijten Miek……

Een gedachte over “Druk bazinnetje

Geef een reactie

