Geplaatst in verbouwen, zelf doen

De keuken gaat de deur uit….!

Het slopen van de oude keuken is vanavond begonnen……gisteren de huiskamer leeggemaakt….alle spullen in dozen gepakt……een hoop gesjouw…..stucloper op de vloer…..en vanavond, terwijl het buiten 32 graden is zijn mijn 2 kanjers…..begonnen met slopen 

Ik kon het niet laten om even wat foto`s te maken…..

Voor het slopen
 
En weg is de keuken

En zo kook ik de komende weken met mijn mini- camping keuken…

Mijn mini-camping keukentje

6 gedachten over “De keuken gaat de deur uit….!

  1. Wat een luxe ! Wat een zaligheid! Je bent net op vakantie in je eigen huis. Je hoeft helemaal niet ver weg te gaan in de komende tijd. Geniet er met volle teugen van. En weldra kook jij in je driesterrenkeuken! Veel kampeervreugde !

Geef een reactie

