Geplaatst in verbouwen, verwennen

Hoge temperaturen, een verwend vrouwtje, heel veel stof en mijn 2 kanjers

Gisteren was het behoorlijk warm, heel Nederland leed hier onder….Zo ook ikzelf en mijn collega`s op werk…..de koeling van ons gebouwbeheerssysteem (topregeling, warmt en koelt) stond op een zeer laag pitje…..w.s. dacht de koeling “doe het vandaag zelf maar”…..verwend zoals we zijn klaagde iedereen steen en been over de hitte….totdat een nieuwe collega ons met beide benen op de grond zette….”wat zeuren jullie nou verwende nesten, bij mijn vorige werkgever moesten we het doen met een ventilator op ons bureau….”. Gelukkig is de monteur vanochtend geweest en heeft hij gezorgd dat die verwende nesten weer in hun verwende kantooromgeving kunnen genieten van de koelte uit het plafond!

Na de heerlijke PV BBQ gisteren op werk kwam ik zo rond half negen thuis en was ik benieuwd hoever de mannen (manlief en zoonlief) waren met het uitslopen van de plavuizen….

Zoonlief kwam ik al tegen buiten bij de voordeur….tenminste was het wel mijn zoon….ik herkende hem aan zijn profiel en houding….maar…zag ik het wel goed….is hij het wel?.

Al kloppend op zijn kleding…..(de stofwolken dwarrelden gezellig om hem heen)…..hallo kind, ben je daar….. kwam mijn zoon weer beetje bij beetje tevoorschijn…..”hoi mam, je komt precies op tijd……”

Hoezo…..verwend vrouwtje?

 

2 gedachten over “Hoge temperaturen, een verwend vrouwtje, heel veel stof en mijn 2 kanjers

Geef een reactie

