Geplaatst in avontuurlijk, beweging, Genieten van de natuur, Waarheen

Ik zou zo graag eens….

Ik zou zo graag eens het Pieterpad willen bewandelen. Het is een (LAW) Lange Afstands Wandelpad van 492 km lang en loopt van Pieterburen in Noord-Groningen naar de Sint-Pietersberg in Zuid Limburg.

Alleen bij het idee al krijg ik zin om op pad te gaan….Heerlijk wandelen door de natuur, en al wandelend de mooiste plekjes ontdekken, foto`s maken, waar en bij welk B&B zullen we slapen vannacht….

Terwijl ik vandaag op kantoor zit….en naar buiten kijk……wil ik weg van hier…. naar buiten….het avontuur tegemoet!

Kijk ook eens op mijn wandelweblog “wandelspinsels” over mijn eerdere wandelavonturen!!

2 gedachten over “Ik zou zo graag eens….

  1. Ja dat Pieterpad wandel je niet op één dag Annemiek, maar het lijkt mij ook geweldig om te doen. Als ik er aan denk wat je allemaal voor moois in de natuur te zien krijgt, gaat het echt bij mij kriebelen hoor, zeker met dit mooie weer.
    Groetjes van Edward.

Geef een reactie

