Geplaatst in Ergenissen, gekissebis, verbazing

Komt alles weer op zijn pootjes terecht?

Komt alles weer op zijn pootjes terecht?

Afgelopen 4 dagen heb ik heel veel telefoontjes moeten plegen…. omdat er mensen zijn die van alles beloven en die niets,…. maar dan ook helemaal niets nakomen….leveranciers die materiaal niet op tijd leveren, monteurs die niet op komen dagen…..schoonmakers die er met de pet naar gooien en die je weer bij de klus moet slepen…..de snoep/frisdrankautomatenvuller die de automaat niet vult terwijl ik heb hem een uur daarvoor had gewezen op de lege automaat….mensen die je beloven terug te bellen en dit maar niet doen…..Dit heb ik mijn hele loopbaan als facilitair medewerker nog niet meegemaakt….heel vermoeiend allemaal!

Ik heb vanmiddag na mijn 32 uur werken……de deur achter me dicht getrokken…. en ik ben naar huis gegaan! Volgende week weer een week….hopelijk komt dan alles weer op zijn pootjes terecht!

Ik ga lekker lullig mijn muren sauzen…..radiootje aan……niet nadenken………gezellig samen met mijn mannetje…op hem kan ik al jaren vertrouwen!

3 gedachten over “Komt alles weer op zijn pootjes terecht?

  1. Dat geloof ik graag dat dit je de kast opjaagt..hebben mensen nu niet meer dat tikkeltje respect om afspraken na te komen.
    Gelukkig is je mannetje er nog op wie je altijd kan betrouwen
    Fijn weekend
    Wat een plezante foto van het poesje
    Groeten
    Martylou

  2. Het is inderdaad knap lullig als mensen hun afsraken niet nakomen Annemiek, als ze zelf iets willen verwachten ze wel dat je altijd maar klaar staat, maar dat houd natuurlijk ook een keer op he?
    Een hartstikke leuke foto van het poesje.
    groetjes van Edward.

Geef een reactie

