Geplaatst in beweging, Ergenissen, fietsen, geheim, Genieten van de natuur, in balans zijn, meer bewegen, Werk en zo....., Zwaargewichten

Twee werkdagen op de…..

 

Weerstandem (Marius van Dokkum)

Vanochtend vroeg om 7 uur was ik al op werk…..waarom ik zo vroeg was…..ik had een bijzondere opdracht gekregen…..door het hele gebouw ben ik geslopen om ze op te hangen en op bureau`s achter te laten.

De reden is om iedereen nieuwsgierig te maken….en dat werden ze hoor;…..Annemiek weet jij waarom al die vijfen en tweeen overal hangen……gisteren was ik in Delft aan het werk en daar hingen ze ook al….dat moet jij toch weten als facilitair medewerker……Annemiek weet jij wat die vijfenen en tweeen betekenen…..zeg het me nu want ik krijg de neiging om al die posters weg te halen……en, ik kan er niet tegen als ik niets weet……ik kan zo boos worden als ik de betekenis niet weet…..en dat gaat zo de hele dag door!

Minimaal twee keer per week met de fiets, dan rijd je 2 op 5!

Binnenkort doet mijn werkgever in de regio’s Delft en Randstad mee aan een campagne genaamd rij 2 op 5. Deze campagne is bedoeld  om automobilisten uit de auto te krijgen en aan te moedigen 2 van de 5 werkdagen op de fiets te komen. Op maandag 18 juli wordt bij mijn werkgever de actie bekend gemaakt door middel van posters, flyers, placemats en weegschalen.

Zie hier de campagne Rij 2 op 5 

2 gedachten over “Twee werkdagen op de…..

Geef een reactie

