Geplaatst in blijdschap, creativiteit, grapje, grolletje, Heel veel houden van...., kunstenaar

Ik heb Freubel gevonden……

Ik heb mijn spacemaatje Freubel weer gevonden op het internet….

Freubel (Rian) is een ontzettend lief mens die ik jaren geleden ontmoet heb op internet via onze space weblogs, we hebben gelachen en gehuild om onze dagelijkse blogs…ze hield van grapjes en grollen…we hadden heel veel gemeen…Freubel was toen al erg creatief met photoshop en dergelijke…ik ben toendertijd gestopt met mijn space en ja dan verlies je elkaar uit het oog…maar niet uit het hart…want ik was zo benieuwd of zij een nieuw blog was begonnen…nu heb ik haar gevonden via google….en zie hier haar schitterende creaties…wat is ze ontzettend goed geworden in haar creaties…een ware kunstenares!

Klik maar eens op de bips van deze dikke dame en geniet! (opent met weblog, via button toegang naar haar webshop)

4 gedachten over “Ik heb Freubel gevonden……

  1. Leuk dat je Freubel weer gevonden hebt Annemiek, nu kunnen jullie weer een hoop lol maken samen. Zij heeft een prachtige site hoor, daar zit een hoop werk in.
    Groetjes van Edward.

  2. Yep….It’s me LOL
    Ik zever tegenwoordig meer in het (gebrekkig)Engles dan nog in m’n eigen Brabantse taaltje Annemiek !!
    Ik ben weer terecht !!! whaha, alsof ik ooit van internet zou verdwijnen !!
    En ja…ik ben ’n heel andere weg ingeslagen hè maar dat spacen vergeet ik never.
    Djeez wat hebben we toen vaak gelachen met elkaar !!

    Weet je wat…we pakken gewoon de draad weer op, daar waar het eens verwaterd is en ik voeg je strakkies meteen even toe bij mijn favoos. Keej ?

    Dikke knuff en nog harstikke bedankt voor je mailtje hè
    Rian

    1. Wat leuk om weer wat van je te horen Rian. Ik heb nog zoveel vragen over Peter Smulbeer en Bertus…..weet je nog over mijn reis naar Detroit, over mijn koor, mijn kids….jouw kids, over het huis verlaten.
      Mijn oude blogs staan hier allemaal nog in, afgelopen weken was ik alles aan het lezen en kwam ik dus ook jullie reacties tegen…. Zodoende ben ik maar eens gaan googelen en kwam ik je in diverse gastenboeken tegen. Leuk, leuk….weet je wij worden eind van het jaar Opa en Oma van onze oudste dochter, ze is zwanger van een tweeling!

Geef een reactie

