Geplaatst in fietsen, heerlijk lezen, vakantie, vakantiegevoel, Vrij zijn, wandelen, wondertje

Vakantietijd….:)

Nog een paar uurtjes werken en dan verlaat ik wederom het pand om te gaan genieten van 4 weken vakantie!

De huiskamer en de keuken moeten nog even ingericht worden……schoonmaken….inruimen…..genieten van ons vernieuwde huis!

Ik heb net een blik geworpen op Weeronline en zie zowaar…….vanaf half volgende week…..zonneschijn!

Heerlijk…….een paar dagen thuis en dan weer op pad met onze “Miep”…….in de buurt van de zwangere dochter…..in het Hoge Noorden…..en daarna  in de buurt van de  mooie Veluwe……

Een gedachte over “Vakantietijd….:)

  1. Ik wens je een zonnige vakantie..het beste met de zwangere dochter en genieten van de Veluwe.Ik was er in de herfst..wat is het daar prachtig..spijtig genoeg voor mij een beetje te ver weg .
    Laadt je batterijen maar weer op.
    Goede reis

Geef een reactie

