Geplaatst in verbazing, verdriet

Geen woorden…

Er zijn geen woorden voor het vreselijke drama wat zich gisteren heeft afgespeeld in Noorwegen.

Ik zag net de beelden en de verhalen van een overlevende, een jong meisje in de bloei van haar leven……als er iemand naast je doodgeschoten wordt door zo`n halve zool is dat al verschrikkelijk om mee te maken……maar zij heeft gezien dat er 10 leeftijdsgenootjes naast haar in koele bloede werden doorgeschoten…..

Wat zullen al de overlevende en de naaste van al de overledene een ontzettende moeilijke tijd tegemoet gaan….

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen…….

3 gedachten over “Geen woorden…

  1. Zoonlief kwam mij vrijdag ophalen van mijn werk en begon er gelijk over.
    Ik had er nog helemaal niets van meegekregen.
    “Je moet dadelijk maar eens naar het nieuws en internet kijken mam” zei ie
    dus zogezegd zo gedaan.
    Zaterdagmorgen…..de schrik sloeg me om mijn oren…..geen 12 doden maar meer dan 80 !!!
    En dat te bedenken dat mijn kinderen in vroegere tijden jarenlang op kamp zijn gegaan.
    Net zoals die Noorse kinderen,
    Traumatisch hè Annemiek

Geef een reactie

