Geplaatst in angst, grolletje, inzicht, kamperen, spinsel, vakantie

Waterdrager….

 

 

 

Mooie Hollandse luchten….

 

Regelmatig moet de watertank van de caravan bijgevuld worden….dit is inmiddels mijn taak geworden……met een gieter en een tuit eraan….er gaat zo`n litertje of 15  in…..je haalt water bij het watertappunt…..soms moet ik twee maal heen en weer….en lijk ik op een waterdrager….. ik heb dit klusje inmiddels in de afgelopen anderhalve week al meerdere keren geklaart….maar toch……ik blijf die angst maar houden……telkens als ik de tuit in de vulopening zet……en het water met een behoorlijke gang naar binnen hoort stromen……dan krijg ik weer die angst…..zal ik naar binnen gaan om te checken…het zal toch niet?……Nee, Miek heb vertrouwen……maar toch…..stel dat die tank ineens lek is geworden….dan sta ik zomaar even 15 liter water in de caravan te gieten….

Gelukkig gaat het tot nu toe iedere keer goed…..het zal nooit wennen!

 

4 gedachten over “Waterdrager….

  1. Je gaat toch niet ineens aan Miep twijfelen toch!! Dat je er nog maar vele liters in mag gooien, veel plezier nog. Ziet er heerlijk rustig uit daar, je bent inmiddels vast al heerlijk tot rust gekomen!

  2. Hej mamsie,

    Wat een mooie foto!
    En wat een leuke stukjes schrijf je….ga zo door erg vermakelijk om te lezen.

    Liefs ilsje en de twee iniminime’s

Geef een reactie

