Geplaatst in fietsen, Genieten van de natuur, heerlijk lezen, kamperen, vakantie, wandelen

Weer terug op het thuishonk….

Jawel, daar ben ik dan weer…..de laatste week vakantie (zonder internetverbinding) was een geweldig mooie week!

Op camping Zuid Ginkel te Ede camping Zuid Ginkel hadden we een zeer mooi ruime kampeerplek, we hebben genoten van ons oude stekkie…..de heide stond prachtig in bloei……we hebben geluierd…..gefietst en gewandeld….eigenlijk wilde ik vandaag helemaal niet naar huis!

Ons kampeerseizoen zit er weer op, morgen ga ik met frisse tegenzin weer naar mijn werk….

8 gedachten over “Weer terug op het thuishonk….

  1. Bloeiende heide is prachtig en kamperen is zalig .Ik ben er ook een liefhebber van.Hopelijk hebt je de batterijen weer kunnen opladen en kan je er weer even tegen.Wens je morgen alvast een vlot verloop van je eerste werkdag.

  2. Dat zal wel eventjes tegenvallen om weer aan het werk te moeten, tja…..het leven is hard!
    Bloeiende heide is prachtig om te zien,daar moet ik een heel eind voor reizen, eigenlijk wel een beetje jammer. Ik wens je een hele goede week.
    Groetjes van Edward.

  3. Goedemorgen Annemieke,Op de grote stille heide , zit in enekeer dit lied te zingen…ik hou van de heide van licht tot donkerpaars die kleuren geven aan het landschap flleur …het getwinkel van vogelgeluiden het raspen van de krekel en zo en nu en dan het gemekker van een schaap of lam …als ik naar de foto kijk doemt dit beeld voor mij op…

    En nu is je vakantie voorbij… het werk wacht weer op je, dat is natuurlijk even weer wennen… maar dan kom je weer in je dagelijks ritme van alle dag weer terug…en als je de foto´s bekijkt denk je aan je fijne vakantietijd .
    Dikke knuf Gerti

  4. wij reden om 3 uur vanuit het dieren park richting de Rozendaal dus….eigenlijk moet je onderweg zijn tegen gekomen… de bedriegertjes liggen in het kasteelpark… volgende maand of in de maand oktober gaan we weer… dan willen we ook nog de Oranjerie in …wow Annemieke waren we zo dicht in elkanders buurt… volgens mij is het hier in Nijmegen ingeslagen het gaat me hier een potje tekeer… niet normaal …en donkerdat het is ..lamptjes zijn aangestoken … ik ga gauw de computer uit zetten en stekkers uit de wanddozen …tschüss dikke knuf

Geef een reactie

