Geplaatst in Ede, Genieten van de natuur, Schaapskooi, vakantie, Veluwe

Oud en nieuw op de Edese hei…..

Op deze regenachtige (herfst)dag droom ik even terug naar vorige week toen we op de Veluwe vakantie vierde….en waren blij verrast toen we hoorde dat de schaapskooi op de Ede`se heide was vernieuwd.

De schaapskooi ligt verscholen aan de bosrand in de buurt van de Kreelse plas, niet ver van het Natuurcentrum Veluwe aan de Groot-Ginkelseweg.

Wij er dus op af om foto`s te maken, we hebben genoten van de rust die er heerste (de schapen waren op de hei) ik heb er wel een half uur rondgedarteld met mijn camera…….vandaag plaats ik deze foto van de nieuwe kooi en op de achtergrond de oude kooi.

Binnenkort volgen er meer….

3 gedachten over “Oud en nieuw op de Edese hei…..

  1. Dat is een mooie schaapskooi Annemiek, leuk dat de oude ook nog op de achtergrond te zien is. Ik kan mij voorstellen, dat je zo weer naar de Veluwe terug zou willen, het is daar echt prachtig.

  2. Ik heb weer ffkes je blogjes gelezen !!
    En wat betreft je vraag, Hoe updates te krijgen van mijn blog ?
    Tsjaaaa Miep…je kunt volger worden maar ik denk niet dat dat niet werkt omdat jij bij de concurent blogt hè ?
    Gewoon af en toe ffkes binnenwandelen…..of kijken op facebook.
    Daar kwak ik af en toe ook wat onzin in.

Geef een reactie

