Geplaatst in Boeken, heerlijk lezen, in balans zijn, Ontspanning, spinsel

Als een kind in een speelgoedwinkel….

Boekentoren in Praag

Zo voel ik me als ik een boekenwinkel in loop……. ik kan er geen genoeg van krijgen….ik ruik aan de boeken …..ik neem er een in mijn  handen…..ik bekijk de voor en de achterzijde….ik blader en ik voel…..iedere week loop ik een rondje langs al die boeken….en regelmatig koop ik een boek!

Wat is er heerlijker dan op de bank….onder een warm plaid…..met een pot thee in handbereik. Inmiddels heb ik dus een grote stapel boeken die ik nog mag lezen…op dit moment lees ik Hypnose van Lars Kepler…..en superspannende triller.

Mijn stapel boeken thuis is niets vergeleken met de Giga stapel boeken die ik in 2006 in een boekenwinkel in Praag tegenkwam….(zie beide foto`s)

binnenkant van de boekentoren

3 gedachten over “Als een kind in een speelgoedwinkel….

  1. Allemensen Annemiek, dat zijn er nogal een paar hoor! Voor dat je die allemaal hebt gelezen, zijn we aardig wat jaartjes verder. De foto van de binnenkant vind ik heel bijzonder,knap gedaan.
    Groetjes van Edward.

Geef een reactie

