Geplaatst in blijdschap, Breien, creativiteit, Handwerken, kleinkind, Oma worden

Het is heerlijk handwerk weer…..

Eigenlijk wilde we dit weekend weer eens gaan wandelen…..uiteindelijk is manlief weer gaan klussen….dus heb ik mijn breiwerk maar weer opgepakt…..de gordijnen voor de babykamer voor mijn dochter zijn helemaal klaar…..dus daar gaan de breipennen weer…..1 recht, 2 averecht…..ik ben het niet verleerd……het is toch heerlijk weer om te handwerken……

4 gedachten over “Het is heerlijk handwerk weer…..

  1. Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn. Mijn ding is dit echter nooit geweest, ik kreeg het gewoon niet onder de knie (misschien omdat ik een linkspoot ben en niemand me het aan heeft kunnen leren haha!). Hoe is het met je dochter? Ze zal nu onderhand wel een flinke buik hebben. Veel plezier met alle handwerkjes!!

Geef een reactie

