Geplaatst in afwachten, teleurstelling, verhuizing, Waarheen, Werk en zo.....

Pappen en nathouden….

 

Facilitaire dienstverlening

Dit advies gaf mijn leidinggevende me vorige week maandag……wat zoal betekent als; de situatie ongewijzigd laten zonder een beslissing te nemen of daadwerkelijk een probleem op te lossen.

De huur van ons kantoorpand loopt af in 2013, en mijn werkgever (onderzoeksinstituut van de overheid)  wil van al onze huurpanden af. Dit in verband met de hoge huurprijzen, terwijl er heel veel eigen panden gedeeltelijk leeg staan!

Ik word hier behoorlijk ongemotiveerd van, niet omdat ik niet wil verhuizen in 2013 maar omdat ik dus als assistent facilitair manager helemaal niets meer mag/kan op het gebied van onderhoud in ons pand voor de komende 2 jaar! 

De vloerbedekking moet nodig vernieuwd worden, er moet geverfd worden etc…..dit mag dus niet, het is begrijpelijk dat wel maar voor mij is er totaal geen uitdaging meer, geen projecten, alleen nog maar pappen en nathouden…..braaf uitzitten dus….

 

3 gedachten over “Pappen en nathouden….

Geef een reactie

