Geplaatst in afwachten, blijdschap, Gigantisch mooi, Handwerken, Heel veel houden van...., Kleinkinderen, nieuwe ervaring, Oma worden, wondertje

Wat spannend……

Boxkleed voor de twin

Gisteren heb ik nog even kunnen knuffelen met mijn hoogzwangere dochter…..34 weken is ze al en wat een gigabuik heeft ze….ik kon haar verblijden met een zelfgemaakt boxkleed….en wat nog belangrijker was mijn aanwezigheid. Want ja, dan woont zij  toch net iets te ver weg (of wij) om zomaar even langs te gaan!

Het begint nu wel heel erg te kriebelen……welke namen zullen ze krijgen….worden het 2 jongens…of 2 meisjes…..of van ieder een? Het kamertje is er klaar voor, toekomstige papa is er bijna klaar voor, en de moeder met de gigabuik zal ook nog even geduld moeten hebben…….laat ze nog maar even een paar weekjes groeien

7 gedachten over “Wat spannend……

  1. Hallo Annemiek..voor je het weet is het zo ver..Prachtig boxkleed heb je gemaakt..

    Ik wens je dochter verder een goed verloop van haar zwangerschap en voor U dat de tijd mag vliegen en je de kleine spruiten in je armen mag houden

  2. Hahahaha….Oma Annemiek kan bijna niet wachten hè? Het is natuurlijk ook wel spannend hoor, als je helemaal niet weet wat de tweeling gaat worden. Je hebt een mooi boxkleed gemaakt, die ligt in elk geval klaar.

  3. Het zware werk heeft mijn moeder zelf 29 jaar geleden al gedaan….
    Voor haar is het nu echt afwachten…..en ik maar zwoegen straks voor haar kleinkinderen haha.
    Wij zijn zelf ook heeeeel erg nieuwsgierig!!!

Geef een reactie

