Geplaatst in spinsel, teleurstelling, verbazing, verbinding

Gemeen plankje…..

 

 

Dit oversteekplankje kwam ik gisteren tegen tijdens mijn herfstwandeling! Ik vraag me af wat de bedoeling is van dat dwars plankje….het zit me behoorlijk dwars, de koeien en schapen kunnen er gewoon overheen stappen…..niet dat een koe of schaap op zo`n manier de sloot zal oversteken……dus er blijft maar een antwoord mogelijk……wat een gemene boer!

6 gedachten over “Gemeen plankje…..

    1. Yes, het mysterie is opgelost; die plank daar is neergezet zodat de schapen er niet overheen gaan, het blijkt dus dat schapen niet over een plank heen stappen…….behalve de meest eigenwijzen schaap natuurlijk!

  1. En aan de andere kant staan nooit schapen ? Of is dat van een andere boer. Grappig dat je dat opvalt. Zou mij niet opgevallen zijn. Waarschijnlijk over menig plankje gestapt.
    Fijne dag groetjes Anna

Geef een reactie

