Geplaatst in blijdschap, Genieten, Gezondheid en welzijn, Gigantisch mooi, Heel veel houden van...., Kleinkinderen, Oma worden, wondertje

Noor en Guus…..

Dat zijn de stoere namen van onze 2 mooie kleinkinderen die vorige week in goede gezondheid zijn geboren….

Sinds die avond, toen mijn dochter me belde nadat ze de zware klus had geklaart…..ben ik helemaal in de wolken….wat is dit bijzonder…..

Rose en blauwe muisjes, rose en blauwe slingers, rose en blauwe ballonnen, een gezonde kleindochter Noor en een gezonde kleinzoon Guus…..zo leuk en wat een rijkdom!

Ik glim al dagen want ik ben zo trots en blij…a.s. zaterdag ga ik ze weer zien, voelen, ruiken en die heerlijke babygeluidjes aan horen….

6 gedachten over “Noor en Guus…..

  1. Proficiat lieve oma en opa en natuurlijk ook de ouders niet vergeten.
    Alles goed verlopen en wat een mooie namen.
    Wat zal je zaterdag glunderen als je ze in je armen kan sluiten
    Superfijn!

  2. Van harte gefeliciteerd met zo’n mooi cadeau. Leuke stoere namen. En de foto’s zullen wel volgen.
    Geniet er van Oma kleinkindjes zijn zo leuk. En dat geld voor alle leeftijden.
    Fijn weekend Groetjes Anna

Geef een reactie

