Geplaatst in Canon EOS 550d, Fotografie, kerstmis, spinsel

Mijn Canon EOS 550d….

Vlak voor de kerst heb ik mezelf verwend met een nieuwe camera. Met mijn vorige camera een Sony Cybershot DSC-W5 heb ik vele mooie foto`s gemaakt, en ik vond het nu tijd worden voor een camera met meer mogelijkheden!

De afgelopen dagen heb ik wat geoefend, gewoon binnen in huis want je moet je camera leren kennen……. genieten jullie mee….

Vandaag werden de kerstspulletjes opgeruimd, dus gisterenavond heb ik nog even (met mijn camera) afscheid genomen van een aantal leuke kerstversiersels…….

Dag vriendelijke kerstmannetjes….

Rudolph

Bey, bey Rudolph tot volgend jaar…wat kijkt ie zielig he.

Deze blijven nog even staan…

Dag dikke sneeuwpop…hup met zijn allen in de doos en dan weer naar zolder!

4 gedachten over “Mijn Canon EOS 550d….

  1. Zielig hoor dat de spulletjes nu voor een jaar weer in een donkere doos moeten. (hahahah )
    Veel succes met de nieuwe camera. En wij hopen natuurlijk dit jaar op mooie plaatjes.
    Groetjes en fijne dag. Anna

Geef een reactie

