Geplaatst in borduren, cross stitches, Handwerken, kruissteekjes

Borduur maniak…..

De laatste tijd ben ik weer volop bezig met mijn oude freubelhobbys. Breien, haken, naaien, knopen en borduren ik vind het allemaal weer even leuk.

Dit werkstuk wordt nog groter en is voorlopig nog niet af, dit pak ik zo af en toe op als ik even niets anders te doen heb!

En dit kleine pronkstukje heb ik laatst voltooid als speldenkussen, maar ik vond het eigenlijk te mooi om als speldenkussen te gebruiken.

 

Vandaar dat ik gisteren dit onderstaand kussentje heb gemaakt om echt als speldenkussen te dienen.

2 gedachten over “Borduur maniak…..

  1. Hallo Annemiek, het patroontje waar je naar vraagt op mijn blog is geen gratis patroontje.
    Het is van Brin par Brin, een franse ontwerpster. Dat mag ik niet op mijn blog zetten anders krijg ik problemen. Er zijn denk ik wel winkels waar het te koop is. Zelf heb ik het tijdens mijn vakantie in Frankrijk gekocht. Je kunt ook op haar website kijken http://www.brinparbrin.com.
    Groetjes, Marijke

Geef een reactie

