Geplaatst in Fotografie, Geen categorie, Genieten van de natuur, lente, natuur, natuurfotografie

Mijn zintuigen staan op scherp…..

Vanochtend vroeg bracht ik de auto naar de garage en liep ik met de camera terug naar huis.

Een goed moment om al wandelend wat mooie plaatjes te schieten.

Ik hoor, zie, ruik, voel en proef de lente…..en geniet met volle teugen van al het moois.

Ik zie tulpen en narcissen, wilgetakken die aan het ontspruiten zijn, de ribus die zijn bloem begint te tonen, de forsytia die mooi geel kleurt…..te veel om op te noemen. Helaas heb ik nog geen pasgeboren lammetjes gezien maar die ga ik ook zeker binnenkort zien!

Kijk met me mee en geniet!

Een gedachte over “Mijn zintuigen staan op scherp…..

Geef een reactie

