Geplaatst in creativiteit, Geen categorie, haken, Handwerken, kleur

Ipad sleeve…

Smartphone hoesje

Voor mijn smartphone wilde ik een hoesje maken.

Ik zocht wat leuke kleurtjes haakkatoen van de Hema bij elkaar en begon een zoektocht naar een patroontje….nou dat was niet moeilijk op het world wide web is er genoeg aan creativiteit te vinden. Uiteindelijk vond ik een simpel patroontje en heb ik er ook nog een laagje jus van mezelf aan toegevoegd!

  Het was leuk werk om na jaren weer iets te haken, en een groot voordeel is bij het haken dat als je een foutje maakt dan is het makkelijker te corrigeren dan in een breiwerk, want je hoeft dan maar een klein stukje uit te halen.

 Met veel trots liet ik mijn smartphone beschermer aan mijn kinderen zien. De een moest erom lachen en de ander vond het leuk……maar ik was er blij mee!

Een paar weken later kochtte mijn zoon en schoondochter een Ipad…….en zij wilde ook wel graag een gehaakte hoes ……nou daar ging ik weer vrolijk met de haaknaald……door er een andere kleur aan toe te voegen kreeg ik dit resultaat….zie hier is het geen schatje??

Ipad sleeve

3 gedachten over “Ipad sleeve…

  1. Knap gedaan Annemiek en zo persoonlijk.Ik kocht een zakje voor mijn gsm en dat was na 2 weken al stuk..zou beter ook eens p^roberen of ik er in slaag zoiets tot een goed einde te kunnen brengen

Geef een reactie

