Geplaatst in avontuurlijk, Canon EOS 550d, creativiteit, Fotografie, Genieten van de natuur, licht, natuur, natuurfotografie, schaduwspel

Wolkenschaduw….

Doordat ik op het Hulshorsterzand een paar uur met mijn camera rondliep werd ik constant verrast door de veranderingen in de lucht!

Ik draaide me om en zag dit schouwspel aan me voorbij trekken, een paar keer klik, klik klik …

Eigenlijk zou het een saaie foto geworden zijn, maar doordat de wolken een schaduw over het landschap legde en in de verte de zon het landschap weer deed oplichten is deze foto toch heel bijzonder geworden.

Geef een reactie

