Geplaatst in Geen categorie

Rondje door mijn tuin in juni…..

Agapanthus groeit als kool….

In april zag ik in mijn achtertuin heel voorzichtig wat groen tevoorschijn komen, in mei begint het met de opwarming van de zon ontzettend hard te groeien en kijk nu eens;

 

De klimhortensia staat in bloei….

 

en de kikkers lachen er op los……

 

wordt vervolgt

3 gedachten over “Rondje door mijn tuin in juni…..

  1. Wat staat je agapanthus mooi.De mijne heeft de winter in de berging dit jaar niet overleefd en mijn 10 jaar oude vijgenboom is ook dood.Het ziet er wel hemels uit bij U in de tuin

Geef een reactie

