Geplaatst in Geen categorie

Rondje door mijn tuin in juni deel 2….

De Lysimachia bloeit mooi maar helaas er zitten alweer spuugbeestjes in….

En de eerste mini appeltjes verschijnen aan mijn appelboom…

En mijn zomerbloeiers bloeien er op los!

wordt vervolgt

3 gedachten over “Rondje door mijn tuin in juni deel 2….

  1. Mooie foto’s maar helaas ik zit ook met allerlei beestjes in de tuin..het speekselbeestje heeft zich hier ook genesteld,heb rupsen aan de appelboor,meeldauw op sommige rozen..ga nu proberen met natuurmiddelen in te grijpen..hopelijk lukt het maar zoveel nat en dan enkele dagen warm geeft een explosie aan ongedierte.

Geef een reactie

