Geplaatst in voedsel

Heerlijke saus…

 

Ik heb laatst de tomatensaus Frito van Heinz ontdekt, het is een heerlijke kant en klare saus met eerlijke ingredienten. Ik gebruik hem steeds vaker i.p.v. de gebruikelijke kruidenmixen.

Met heel veel verse paprika, ui, prei, courget en kastanjechampignons, thijm, oregano, Heinz frito saus en wat gehakt maak ik er een smakelijke macaroni van.

Een gedachte over “Heerlijke saus…

  1. Ziet er lekker uit maar ik ben diabeet en heb een streng regime te volgen en alle bereide sausen zitten teveel suikers.Dus bereid ik alles zelf dan weet ik wat ik eet.Maar fijn dat je weer iets heel lekkers ontdekt hebt.

Geef een reactie

