Geplaatst in Canon EOS 550d, creativiteit, Fotografie, Genieten van de natuur, kleur, natuur, natuurfotografie, Oude Wetering, verbazing

Herfstpracht 3…..

Vanmiddag ben ik ondanks dat ik nog niet helemaal herstelt was van een griepje toch even met dit prachtige weer naar buiten gegaan met mijn camera. De bomen verliezen steeds meer bladeren, dus ik moest er nog even van profiteren. Deze foto`s heb ik gemaakt in een klein parkje met kronkelige beukenhagen tegenover de plaatselijke supermarkt.

IMG_3307

Deze beukenhaag valt wel heel erg op in het zonnetje!

IMG_3324

IMG_3329

IMG_3330

IMG_3333

IMG_3345

IMG_3351 bewerkt 2

3 gedachten over “Herfstpracht 3…..

Geef een reactie

