Geplaatst in Geen categorie

Bloesem, en nog eens bloesem…

Vorige week reed ik op de A12 en heb ik onderweg naar huis afslag Bunnik heel bewust gekozen.

Daar barst het van de fruittelers en daar ging ik op af…..

koe

Onderweg stopte ik om deze Clara`s onder de bloesem te kieken….

kersentuin

En ik kwam langs deze kersentuin..

 

kersnetuin 2

 

bloesem

En de laatste foto maakte ik in mijn eigen voortuin van mijn bloeiende appelboom….

Jammer he, dat het alweer ten einde loopt, het was echt genieten!

IMG_3843

 

 

 

 

 

 

3 gedachten over “Bloesem, en nog eens bloesem…

  1. Al die bloesem is een prachtig gezicht, inderdaad jammer dat het maar zo kort duurt. De bloesem van je eigen appelboom is ook heel mooi, dat wordt vast een flinke oogst! Je hebt er fraaie foto’s van gemaakt.

  2. Ik heb genoten van je werkelijk schitterende foto’s! Je weet het zo goed vast te leggen, alsof ik er bij geweest ben. Prachtige foto van de koeien…, ik houd zo van dieren..

    groetjes, Elizabeth

Geef een reactie

