Geplaatst in Fotografie, Genieten van de natuur

Mistig fietstochtje

 

image image image

 

Het was vanochtend vroeg prachtig! 

6 gedachten over “Mistig fietstochtje

  1. Dan was je er gisteren echt heel vroeg bij! Koud was het toen hè…
    Vanmorgen was het anders, minder koud en toch flarden bewolking.
    Je foto’s zijn treffend, ik voel de mist bijna!

  2. Dank jullie wel voor jullie mooie reacties! Dit was om 7 uur in de ochtend op weg naar mijn werk op de fiets en ik heb het niet koud gehad……of ik voelde het niet omdat ik zo genoot van de mist.

Geef een reactie

