Geplaatst in Geen categorie, Genieten van de natuur, vakantie

Allemaal beestjes…..

Het is weer de tijd van de beestjes, beestjes, allemaal beestjes.

Kennen jullie het liedje van Peter Koelwijn nog met de titel “allemaal beestjes”?

Als je buiten bent in juli en augustus is de kans zeer groot dat het overal aan je lijf kriebelt.

Ik heb er tenminste heel veel last van als ik buiten zit voel en zie ik overal kleine spinnetjes, mieren, vliegen, hommels, lelijke prik dazen, bijtjes en wespen rondom en op mijn lijf.

En toch probeer ik ze zoveel mogelijk met een klein zetje van me af te duwen zodat ze weer terug in hun habitat zijn en zodat het kriebelfeest even over is……totdat het volgende kriebel beestje zich aandient en het kriebelfeest weer opnieuw begint!

En zo blijf ik de hele dag bezig al fietsend, al wandelend, en al zingend op de camping of in mijn eigen tuin…..met wapperende armen en benen😉 blij met het mooie weer…..dus beestjes weer!

4 gedachten over “Allemaal beestjes…..

Geef een reactie

