Geplaatst in Geen categorie

Waalsdorpervlakte, lunchwandeling met GPS…..

Ik besteed toch nog een blogje aan het oefenen met mijn GPS op mijn Smartphone.

Hierna ga ik hem gebruiken tijdens onze gezamelijke wandelingen en zal ik de route uitzetten op mijn wandelweblog “Wandelspinsels”  (inclusief foto`s van de wandeling )  waar dat blog ook voor bedoeld is!

Via deze link kan je zien hoe ik daarnet samen met mijn TNO Defensie collega heb gelopen, door de duinen van de Waalsdorpervlakte met klimmers en dalers erin.

Geef een reactie

