Geplaatst in lente, licht, meer bewegen, Niet in balans zijn, rouwproces, sterfgeval, verdriet, ziekte

Weer terug van weggeweest….

Lente10-17

Afgelopen maanden heb ik op dit blog weinig van mezelf laten zien.

Ik had totaal geen inspiratie, ik had weinig fut en ging in de avond niet eens meer de deur uit voor een wandeling.

Ik handwerkte wat, en ik poste zo af en toe iets op facebook maar meer ook niet.

Ik ging naar mijn werk en als ik thuiskwam wist ik niet hoe snel ik de voordeur weer moest sluiten.

Dat kwam niet alleen door het bar koude winterweer maar ook door andere omstandigheden.

Door het plotselinge overlijden van mijn jongere broer, die hoorde in november dat ie ernstig ziek was, en eind januari stierf op een veel te jonge leeftijd van 54 jaar…zijn vrouw en kinderen in totale ontreddering achterlatend.

Ik leefde als het ware in een soort van coconnetje……..ik sloot mezelf af om nu na een paar weken van verdriet en bezinning weer terug bij mezelf te komen.

Nu de lente zijn intrede doet voel ik dat de energie weer terug komt in mijn lijf.

Het is in de vroege ochtend niet donker meer, dus ik krijg zin om op de fiets naar het werk te gaan, het campingseizoen nadert snel, dus op naar de fietstochten, de wandelingen en de rust die ik vind in de natuur!

En de merels fluiten er ook weer lustig op los om ons te laten weten dat toch echt de Lente is aangebroken!

 

3 gedachten over “Weer terug van weggeweest….

  1. Als er zoiets vreselijks in je familie gebeurt, kan ik mij goed voorstellen dat je helemaal van slag bent, en je hoofd er nier naar staat om achter de pc te gaan zitten. Hierbij wil ik je alsnog condoleren met dit verlies, en wens je sterkte bij de verwerking hiervan.

Geef een reactie

