Geplaatst in Geen categorie

Kilometers maken….

2013-03-05 07.25.39

En vanochtend vroeg was het dan zover…..

Voor het eerst dit jaar op de fiets naar het werk, om precies te zijn is het 14 kilometertjes naar mijn werkplek in Hoofddorp.

Het had niet gevroren maar het was nog wel rond het vriespunt dus ging de gehaakte muts op het hoofdje en de wanten aan de vingers.

Ik had er nog maar net een paar kilometer opzitten toen ik al van mijn fiets afsprong om bovenstaande foto van de zonsopgang boven de westeinderplassen maakte.

Je hoeft maar even te blijven kijken en je ziet de zon zo omhoog kruipen, jeetje wat had ie een haast om ons een mooie dag te bezorgen!

En dat is gelukt het is een prachtige voorjaarsdag.

Nog even werken en dan fiets ik weer terug naar huis langs de waterkant met mijn camera in handbereik!

4 gedachten over “Kilometers maken….

  1. Ja Annemiek, ‘s-morgens vroeg is het nog een beetje fris, maar de temperatuur stijgt snel hoor. Het was weer een prachtige dag, ook voor zo’n stuk op de fiets…..HEERLIJK!

Geef een reactie

